Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon

Oppfølging - evaluering

Om eit barn/ungdom får rett til spesialpedagogisk hjelp/spesialundervisning, skal barn/ungdom få ei oppfølging i samsvar med sakkunnig vurdering og enkeltvedtak.

For barn og unge med varig nedsett funksjonsnivå kan det vera rett at spesialpedagogisk hjelp/spesialundervisning er eit tilbod dei treng i alle sine år i barnehage og grunnskule. For andre barn/unge er det eit mål at spesialpedagogisk hjelp/undervisning skal ha god effekt, og kun vera eit tilbod for ein periode.

Når barnehagen/skulen har fått kompetanse (erfaring/kunnskap) til å tilpassa og organisera tiltak for barn/ungdom, må ein vurdera om desse kan flyttast til å vera innanfor eit inkluderande fellesskap. 

Evaluering av effekten av spesialpedagogisk hjelp/-undervisning skjer kontinuerleg. Det er likevel nokre faste punkt i dette arbeidet.